Guido David

Branding en Positioneringsadviseur

Ik ben een creatief denker en aanjager. Mijn kennis, ervaring, gedrevenheid en eigenzinnigheid zet ik in om het onderscheidend vermogen van organisaties te versterken.

Ik krijg energie van het zoeken en vinden van de verborgen kracht in bedrijven. En dat samen met de organisatie, medewerkers en klanten om te zetten in een scherp aantrekkelijk profiel en een effectieve marketingstrategie.

 

Specialismen
In de afgelopen jaren heb ik ervaring opgedaan met strategische merkpositionering vraagstukken aan zowel klant- als bureauzijde.
Mijn marketingervaring heb ik opgedaan bij Arthur Andersen, Netmarketing en als marktmanager bij de Consumentenbond. Daarnaast heb ik in dienst van de Consumentenbond en BR~ND Positioneringsgroep de merkpositionering helpen ontwikkelen van o.a. de Consumentenbond, ANWB Media, Herbalife, ZIN magazine, Kwadrant (onderdeel van ’s Heerenloo) en De Balie.

Organisaties vechten dagelijks om de voorkeur van hun doelgroep. Hiervoor is een onderscheidende merkpositionering pure noodzaak. Mijn bedrijf: Merketingvisie daagt (MKB) bedrijven uit om samen met ons deze strijd te winnen.

Meer Partners